Scopul Campaniei

Charlie Ottley

– există însă, spre norocul nostru, un străin îndrăgostit de România care în ultimii 10 ani a realizat mai multe filme despre România.

Completează formularul de mai jos și o să te contactăm în cel mai scurt timp.

România promovată

98 zile ramase
  • 490.000,00 lei

    Suma Necesara
  • 26650 lei

    Suma donata până acum
Progres :
5.44%
Alege cât vrei să donezi:
Suma minima este 50lei Suma maxima este 10000lei
Sau introdu manual suma:
lei
, România

Ile Calin

1 Campanii create

Vezi Profilul

Povestea Campaniei

România, o țară superbă care merită promovată

campanie de imagine a României inițiată de Alianța Pentru Turism

 

De 30 de ani România nu reușește să se poziționeze pe piața internațională de turism.
Turismul românesc traversează o perioadă dificilă din cauza pandemiei de COVID-19. Reticența de a călători, limitarea evenimentelor și restricțiile de circulație pe plan internațional au un impact negativ semnificativ asupra afacerilor în turism.
Cu toate că suntem în acest moment dificil, în care sosirile internaționale de turiști sunt aproape zero, o inițiativă privată a lui Charlie Ottley în parteneriat cu AER a reușit o campanie pe BBC World News în care percepția generală despre România s-a îmbunătățit cu 129%.

Cum orice criză aduce și oportunități, considerăm că trebuie să depunem toate eforturile pentru continuarea campaniei pe BBC World News pentru relansarea României ca destinație turistică internațională cu rezultate în anii următori.
Acest moment este oportun pentru o campanie de imagine susținută și bine țintită deoarece este liniște pe piața comunicării turistice, iar România are nevoie acută de o poziționare inteligentă. În același timp, majoritatea oamenilor își face planuri pentru momentul în care criza sanitară va fi doar o amintire.
Din păcate autoritățile nu știu, nu vor sau nu pot să deruleze astfel de campanii. Nici acum nu reușim să convingem oficialii români că este nevoie urgentă de o campanie de promovare a României care să facă să fim priviți la adevărata valoare, noi ca persoane și România ca țară.

 

Charlie Ottley

Există însă, spre norocul nostru, un străin îndrăgostit de România care în ultimii 10 ani a realizat mai multe filme despre România.

A început cu Wild Carpathia, a continuat cu Flavours of Romania, iar recent a realizat un film în care Prințul Charles vorbește atât de frumos despre țara noastră.

Cu toate că suntem încă sub incidența măsurilor de restricționare a mobilității la nivel internațional, ceea ce a diminuat aproape la zero sosirile de turiști străini în România în 2020, o inițiativă privată a lui Charlie Ottley, în parteneriat cu Asociația de Ecoturism din România (AER), a reușit o campanie pe BBC World News prin prezentarea a patru filme de promovare de 34 de ori în cursul lunii iunie.

Inclusiv cei de la BBC au fost mirați să vadă ca 91% din cei care au văzut filmele promovate pe BBC pe parcursul lunii iunie și-au îmbunătăți percepția despre Romania și ar intenționa să vină să ne viziteze.

 

Avem obligația să continuăm această campanie

Din păcate doar o lună de promovare nu este suficientă pentru a obține niște rezultate de durată. Este nevoie de o promovare pe mai multe luni, care să promoveze frumusețile din țara noastră și să atragă atenția pe plan internațional.

Șansa unică pe care o avem în momentul de față este de a continua promovarea României timp de 3 luni la BBC într-o inițiativă fără precedent.
Din păcate oficialii români nu găsesc soluțiile de finanțare, așa că am zis să o facem noi, cei care iubim cu adevărat România, cei care lucrează în turism, cei care trăiesc departe de țară și le e dor de casă, cei care se simt uneori frustrați când călătoresc în străinătate și văd că locuri mai puțin atractive decât ce avem acasă, sunt pline de turiști, cei care speră că într-o zi România va fi privită și iubită așa cum merită. Aceștia sunt prietenii pe care ne bazăm pentru această campanie.

Noi, cei care am inițiat această campanie, suntem la fel ca și voi, iubitori de România. Lucrăm în turism și știm ce înseamnă să aduci turiști în țară.
Fără promovare este imposibil. Dacă nu o face statul, haideți să o facem noi. Împreună suntem puternici și o facem pentru România.
Voi sunteți adevărații ambasadori ai României, nu îl putem lăsa încă o dată singur pe Charlie Ottley să ne promoveze.
Trebuie să fim alături de el și sunt sigur ca mulți dintre noi vor găsi resurse ( mai mici sau mai mari) cu care să îl susținem.

Va mulțumim!


 

Seria de documentare Wild Carpathia, este cea mai de succes serie de filme despre România, difuzate în 110 țări și traduse în 11 limbi.

Filmele au câștigat nenumărate premii și au fost sărbătorite la Națiunile Unite în New York, prin difuzarea lor în fața a peste 300 de membri precum: președintele Adunării Generale a ONU, ambasadori și diplomați acreditați la ONU, înalți funcționari și membri ai Secretariatului organizației, jurnaliști și membri marcanți ai comunității românești din New York.

Wild Carpathia reprezintă cel mai cunoscut brand de promovare al turismului României, atât în țară cât și peste hotare. Filmele au fost de asemenea difuzate pe toate posturile de televiziune românești de nenumărate ori. Seria de filme documentare Wild Carpathia, alături de seria Flavours of Romania (care va avea premierea pe Netflix în luna octombrie), sunt studiate în școlile și universitățile din România.
Pagina de facebook Wild Carpathia
Pagina de facebook Flavours of Romania
Canal YouTube Wild Carphatia

 

AER are misiunea de a promova și dezvolta ecoturismul pentru a contribui la conservarea naturii și a veni în sprijinul comunităților locale din zonele cu valoare naturală. AER consideră că ecoturismul este unul dintre atuurile turismului românesc care surprinde plăcut și atrage turiștii internaționali și români pentru a călătorii în România.

Prin activitatea AER și a partenerilor și membrilor săi s-a reușit ca oferta de ecoturism a României și calitatea ei să fie recunoscută la nivel internațional. Totodată, România este printre primele țări din lume care aplică un sistem de evaluare pentru destinații de ecoturism.

www.eco-romania.ro
Pagina de Facebook Descoperă Eco-România
Canalul YouTube Descoperă Eco-România

 

În urma studiului de impact al campaniei, realizat de BBC (prin intermediul firmei BDRC Continental), s-a remarcat o dublare a procentului celor familiarizați cu destinația România (de la 37% la 75 %), în contextul în care 63% din intervievați (fără a vedea filmul) nu știu nimic sau aproape nimic despre România.

• Este una dintre puținele investiții posibile în 2020 în creșterea vizibilității României pe plan internațional și asocierea țării cu o imagine pozitivă și o destinație turistică atractivă pentru un viitor apropiat începând cu 2021;
• Campania a dovedit că poate crește notorietate României semnificativ, prin alegerea uneia dintre cele mai prestigioase televiziuni din lume, cu un material video peste nivelul altor campanii similare;
• Raportul cost/beneficiu este extrem de favorabil.

Calitatea filmelor prezentate la BBC este reflectată în studiul de impact:

• 90% dintre respondenți au spus că această campanie a reușit să le atragă atenția peste media altor campanii de pe BBC;
• 85% au vrut să afle mai multe despre România în urma clipurilor;
83% au răspuns că vor discuta cu prietenii / cunoștințele despre România;
• 67% ar recomanda România prietenilor/cunoștințelor după vizionarea filmului.
• procentul de încredere în România ca destinație sigură a crescut cu 122% (de la 32% la 71%) după vizionarea filmului;
• percepția generală a României ca o destinație vibrantă și interesantă s-a îmbunătățit cu 129% (de la 31 la 71% după vizionarea filmului);
• conștientizarea celor trei atribute de imagine ale României: patrimoniul cultural, natura și diversitatea de către potențialii turiști a crescut cu o medie de 76%.

Nume Suma donata Data
Alin Chipaila 50,00 lei September 18, 2020
Codruta Pisa 100,00 lei September 09, 2020
Liuba Anghel 50,00 lei September 01, 2020
Donator Anonim 100,00 lei August 26, 2020
stamate radu 500,00 lei August 25, 2020
Tudor-Trestieni Ion 200,00 lei August 24, 2020
Donator Anonim 50,00 lei August 20, 2020
Donator Anonim 50,00 lei August 17, 2020
Dorin Ivascu 1.400,00 lei August 17, 2020
Lucian Boronea 1.000,00 lei August 16, 2020
Bogdan Nicolae 100,00 lei August 16, 2020
Donator Anonim 50,00 lei August 16, 2020
Cristian Tudor 100,00 lei August 16, 2020
ovidiu tudor 1.000,00 lei August 16, 2020
Gloria Andersson 400,00 lei August 16, 2020
Cristian Macedonschi 400,00 lei August 16, 2020
Donator Anonim 50,00 lei August 15, 2020
Donator Anonim 100,00 lei August 15, 2020
Anthonia Timmerman-Buzing 100,00 lei August 15, 2020
Donator Anonim 100,00 lei August 15, 2020
Dragos Anastasiu 5.000,00 lei August 15, 2020
Calin Ile 5.000,00 lei August 15, 2020
Donator Anonim 200,00 lei August 15, 2020
Florin Talpes 10.000,00 lei August 15, 2020
Donator Anonim 100,00 lei August 15, 2020
hildegard brandl 400,00 lei August 15, 2020
Dragoș Ile 50,00 lei August 15, 2020

Recenzii

  1. Christian Macedonschi (Donator verificat)

    Bună Dimineața ☀️

    Salut inițiativa lui Calin Ile și al “ALIANȚEI PENTRU TURISM” #APT de a strânge bani prin crowdfunding pentru această campanie excelentă de promovare initiata de Charlie Ottley, care ne dă o șansă extrem de mare să ne crestem vizibilitatea ca destinație turistică de excelență in toată lumea și contribui și eu cu o donație pentru a fi parte din această poveste frumoasă care se dezvoltă de la firul ierbii.

    De ce am donat❓

    ➡️ Fiindcă cred cu tărie in relansarea turismului românesc
    ➡️ Fiindcă sunt un jucător de echipă și am activat din prima clipă cu entuziasm în proiectul “ALIANȚA PENTRU TURISM” inițiată de Călin Ile
    ➡️ Fiindcă îl apreciez nespus de tare pe Charlie Ottley pentru ceea ce face pentru #Romania si desigur pentru #Brașov
    ➡️ Fiindcă cred în puterea celor mulți si frumoși care se implică activ în schimbarea Romaniei
    ➡️ Fiindcă cred că avem o șansă unică să ieșim mai puternici din această criza

    #PovesteaCampaniei

    România, o țară superbă care merită promovată

    campanie de imagine a României inițiată de Alianța Pentru Turism

    De 30 de ani România nu reușește să se poziționeze pe piața internațională de turism.
    Turismul românesc traversează o perioadă dificilă din cauza pandemiei de COVID-19. Reticența de a călători, limitarea evenimentelor și restricțiile de circulație pe plan internațional au un impact negativ semnificativ asupra afacerilor în turism.
    Cu toate că suntem în acest moment dificil, în care sosirile internaționale de turiști sunt aproape zero, o inițiativă privată a lui Charlie Ottley în parteneriat cu AER a reușit o campanie pe BBC World News în care percepția generală despre România s-a îmbunătățit cu 129%.

    #DONEAZĂ 🙏 și tu și dă te rog #SHARE ✅

  2. Nassim

    Pe Calin ile il cunosc de ani de zile, am lucrat mult împreuna ca sa facem turismul din Romania un loc atractiv la nivel internațional. Împreuna am făcut cel mai mare proiect de promovarea turistică a României pe YouTube iar acum Calin dorește sa facă Campania anului pe BBC, da, ati citit bine, pe BBC. Am încredere in acest om si ii sunt mereu alături, este unul dintre cei mai tari experți in turism, apreciat la nivel național dar si internațional.

    In aceasta criza sanitara turismul a suferit mult iar din păcate încă nu ne dam seama ce tara minunata avem. Imaginea României la nivel internațional este total absenta iar turismul este sufrageria unui tari si farmecul unui popor. Avem nevoie sa atragem turiști străini in Romania, acel turist poate fi un simplu student pana la un potențial investitori. Turismul este egal cu imagine iar din aceasta imagine toți avem de câștigat direct sau indirect.

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *