Scopul Campaniei
Charlie Ottley
– există însă, spre norocul nostru, un străin îndrăgostit de România care în ultimii 10 ani a realizat mai multe filme despre România.
Submit the form below to be contacted / Completează formularul de mai jos și o să te contactăm în cel mai scurt timp .
România promovată
50.000 lei
Suma Necesara-
56500 lei
Suma donata până acum
Povestea Campaniei
România, o țară superbă care merită promovată
campanie de imagine a României inițiată de Alianța Pentru Turism
Redeschidem campania de strângere de fonduri pentru relansarea turismului românesc în 2021 cu o campanie de promovare internațională pe BBC World News.
Această campanie urmărește asigurarea sumei necesare pentru difuzarea pe BBC World News pe parcursul unei luni a spoturilor realizate de Charlie Ottley și oferite gratuit Federației Industriei Hoteliere din România (FIHR) și Asociației de Ecoturism din România (AER).
Demersul poate părea surprinzător în condițiile în care restricțiile de circulație cauzate de pandemia cu COVID-19 sunt încă în vigoare, dar această perioadă este totuși importantă în planificarea călătoriilor din următorul an. De asemenea, având în vedere rezultatele anterioare ale difuzării spoturilor pe canalul britanic de știri, notorietatea României ca destinație turistică va crește considerabil.
În condițiile în care în prezent se vorbește doar despre măsurile de subzistență ale industriei turistice, noi ne gândim deja la relansarea României ca destinație internațională în 2021.
O inițiativă privată a lui Charlie Ottley în parteneriat cu AER a reușit în cursul lunii iunie 2020 o campanie pe BBC World News în care percepția generală despre România s-a îmbunătățit cu 129%. Inclusiv cei de la BBC au fost mirați să vadă ca 91% din cei care au văzut filmele promovate pe BBC pe parcursul lunii iunie și-au îmbunătăți percepția despre Romania și ar intenționa să vină să ne viziteze.
Cum orice criză aduce și oportunități, considerăm că trebuie să depunem toate eforturile pentru continuarea campaniei pe BBC World News pentru relansarea României ca destinație turistică internațională cu rezultate în anii următori.
Acest moment este oportun pentru o campanie de imagine susținută și bine țintită deoarece este liniște pe piața comunicării turistice, iar România are nevoie acută de o poziționare inteligentă. În același timp, majoritatea oamenilor își face planuri pentru momentul în care criza sanitară va fi doar o amintire.
Avem obligația să continuăm această campanie
Noi, cei care am inițiat această campanie, suntem la fel ca și voi, iubitori de România. Lucrăm în turism și știm ce înseamnă să aduci turiști în țară.
Fără promovare este imposibil. Împreună suntem puternici și o facem pentru România.
Voi sunteți adevărații ambasadori ai României!
Vă mulțumim!
Nume | Suma | Data |
---|---|---|
Musette | 2.000 lei | December 17, 2020 |
Cristim | 26.000 lei | December 07, 2020 |
Andreea Sirbu | 100 lei | December 31, 2020 |
Cristina Van der schaaf | 100 lei | December 29, 2020 |
Camelia Olteanu | 500 lei | December 14, 2020 |
Donator Anonim | 50 lei | December 14, 2020 |
Dan Penciu | 50 lei | December 14, 2020 |
Lucian Marinescu | 500 lei | December 14, 2020 |
Andrei Dan Chitila | 50 lei | December 14, 2020 |
Donator Anonim | 50 lei | December 13, 2020 |
Otilia Demian | 100 lei | December 06, 2020 |
Iuliana Tasie | 300 lei | December 03, 2020 |
Donator Anonim | 50 lei | December 01, 2020 |
Alin Chipaila | 50 lei | September 18, 2020 |
Codruta Pisa | 100 lei | September 09, 2020 |
Liuba Anghel | 50 lei | September 01, 2020 |
Donator Anonim | 100 lei | August 26, 2020 |
stamate radu | 500 lei | August 25, 2020 |
Tudor-Trestieni Ion | 200 lei | August 24, 2020 |
Donator Anonim | 50 lei | August 20, 2020 |
Donator Anonim | 50 lei | August 17, 2020 |
Dorin Ivascu | 1.400 lei | August 17, 2020 |
Lucian Boronea | 1.000 lei | August 16, 2020 |
Bogdan Nicolae | 100 lei | August 16, 2020 |
Donator Anonim | 50 lei | August 16, 2020 |
Cristian Tudor | 100 lei | August 16, 2020 |
ovidiu tudor | 1.000 lei | August 16, 2020 |
Gloria Andersson | 400 lei | August 16, 2020 |
Cristian Macedonschi | 400 lei | August 16, 2020 |
Donator Anonim | 50 lei | August 15, 2020 |
Donator Anonim | 100 lei | August 15, 2020 |
Anthonia Timmerman-Buzing | 100 lei | August 15, 2020 |
Donator Anonim | 100 lei | August 15, 2020 |
Dragos Anastasiu | 5.000 lei | August 15, 2020 |
Calin Ile | 5.000 lei | August 15, 2020 |
Donator Anonim | 200 lei | August 15, 2020 |
Florin Talpes | 10.000 lei | August 15, 2020 |
Donator Anonim | 100 lei | August 15, 2020 |
hildegard brandl | 400 lei | August 15, 2020 |
Dragoș Ile | 50 lei | August 15, 2020 |
Christian Macedonschi (proprietar verificat) –
Bună Dimineața ☀️
Salut inițiativa lui Calin Ile și al “ALIANȚEI PENTRU TURISM” #APT de a strânge bani prin crowdfunding pentru această campanie excelentă de promovare initiata de Charlie Ottley, care ne dă o șansă extrem de mare să ne crestem vizibilitatea ca destinație turistică de excelență in toată lumea și contribui și eu cu o donație pentru a fi parte din această poveste frumoasă care se dezvoltă de la firul ierbii.
De ce am donat❓
➡️ Fiindcă cred cu tărie in relansarea turismului românesc
➡️ Fiindcă sunt un jucător de echipă și am activat din prima clipă cu entuziasm în proiectul “ALIANȚA PENTRU TURISM” inițiată de Călin Ile
➡️ Fiindcă îl apreciez nespus de tare pe Charlie Ottley pentru ceea ce face pentru #Romania si desigur pentru #Brașov
➡️ Fiindcă cred în puterea celor mulți si frumoși care se implică activ în schimbarea Romaniei
➡️ Fiindcă cred că avem o șansă unică să ieșim mai puternici din această criza
#PovesteaCampaniei
România, o țară superbă care merită promovată
campanie de imagine a României inițiată de Alianța Pentru Turism
De 30 de ani România nu reușește să se poziționeze pe piața internațională de turism.
Turismul românesc traversează o perioadă dificilă din cauza pandemiei de COVID-19. Reticența de a călători, limitarea evenimentelor și restricțiile de circulație pe plan internațional au un impact negativ semnificativ asupra afacerilor în turism.
Cu toate că suntem în acest moment dificil, în care sosirile internaționale de turiști sunt aproape zero, o inițiativă privată a lui Charlie Ottley în parteneriat cu AER a reușit o campanie pe BBC World News în care percepția generală despre România s-a îmbunătățit cu 129%.
#DONEAZĂ 🙏 și tu și dă te rog #SHARE ✅
Nassim –
Pe Calin ile il cunosc de ani de zile, am lucrat mult împreuna ca sa facem turismul din Romania un loc atractiv la nivel internațional. Împreuna am făcut cel mai mare proiect de promovarea turistică a României pe YouTube iar acum Calin dorește sa facă Campania anului pe BBC, da, ati citit bine, pe BBC. Am încredere in acest om si ii sunt mereu alături, este unul dintre cei mai tari experți in turism, apreciat la nivel național dar si internațional.
In aceasta criza sanitara turismul a suferit mult iar din păcate încă nu ne dam seama ce tara minunata avem. Imaginea României la nivel internațional este total absenta iar turismul este sufrageria unui tari si farmecul unui popor. Avem nevoie sa atragem turiști străini in Romania, acel turist poate fi un simplu student pana la un potențial investitori. Turismul este egal cu imagine iar din aceasta imagine toți avem de câștigat direct sau indirect.
Gloria Andersson (proprietar verificat) –
Sper ca aceasta campanie nu a fost uitata. Sa incercam sa o reamintim 🙂