Scopul Campaniei

Charlie Ottley

– există însă, spre norocul nostru, un străin îndrăgostit de România care în ultimii 10 ani a realizat mai multe filme despre România.

Submit the form below to be contacted / Completează formularul de mai jos și o să te contactăm în cel mai scurt timp .

România promovată

Campanie Proiect
Alianța Pentru Turism
0 zile ramase
  • 50.000 lei

    Suma Necesara
  • 56500 lei

    Suma donata până acum
Progres :
113.00%
Alege cât vrei să donezi:
Campania s-a incheiat cu succes!
România

Ile Calin

1 Campanii create

Vezi Profilul

Povestea Campaniei

România, o țară superbă care merită promovată

campanie de imagine a României inițiată de Alianța Pentru Turism


Redeschidem campania de strângere de fonduri pentru relansarea turismului românesc în 2021 cu o campanie de promovare internațională pe BBC World News.

Această campanie urmărește asigurarea sumei necesare pentru difuzarea pe BBC World News pe parcursul unei luni a spoturilor realizate de Charlie Ottley și oferite gratuit Federației Industriei Hoteliere din România (FIHR) și Asociației de Ecoturism din România (AER).

Demersul poate părea surprinzător în condițiile în care restricțiile de circulație cauzate de pandemia cu COVID-19 sunt încă în vigoare, dar această perioadă este totuși importantă în planificarea călătoriilor din următorul an. De asemenea, având în vedere rezultatele anterioare ale difuzării spoturilor pe canalul britanic de știri, notorietatea României ca destinație turistică va crește considerabil.


În condițiile în care în prezent se vorbește doar despre măsurile de subzistență ale industriei turistice, noi ne gândim deja la relansarea României ca destinație internațională în 2021.
O inițiativă privată a lui Charlie Ottley în parteneriat cu AER a reușit în cursul lunii iunie 2020 o campanie pe BBC World News în care percepția generală despre România s-a îmbunătățit cu 129%. Inclusiv cei de la BBC au fost mirați să vadă ca 91% din cei care au văzut filmele promovate pe BBC pe parcursul lunii iunie și-au îmbunătăți percepția despre Romania și ar intenționa să vină să ne viziteze.

Cum orice criză aduce și oportunități, considerăm că trebuie să depunem toate eforturile pentru continuarea campaniei pe BBC World News pentru relansarea României ca destinație turistică internațională cu rezultate în anii următori.
Acest moment este oportun pentru o campanie de imagine susținută și bine țintită deoarece este liniște pe piața comunicării turistice, iar România are nevoie acută de o poziționare inteligentă. În același timp, majoritatea oamenilor își face planuri pentru momentul în care criza sanitară va fi doar o amintire.


Avem obligația să continuăm această campanie

Noi, cei care am inițiat această campanie, suntem la fel ca și voi, iubitori de România. Lucrăm în turism și știm ce înseamnă să aduci turiști în țară.
Fără promovare este imposibil. Împreună suntem puternici și o facem pentru România.
Voi sunteți adevărații ambasadori ai României!

Vă mulțumim!


Charlie Ottley este un producător englez de film ce s-a stabilit în Românie, un autentic ambasador către întreaga lume prin filmele realizate: seriile Wild Carpathia și Flavours of Romania.
Seria de documentare Wild Carpathia, este cea mai de succes serie de filme despre România, difuzate în 110 țări și traduse în 11 limbi.

Filmele au câștigat nenumărate premii și au fost sărbătorite la Națiunile Unite în New York, prin difuzarea lor în fața a peste 300 de membri precum: președintele Adunării Generale a ONU, ambasadori și diplomați acreditați la ONU, înalți funcționari și membri ai Secretariatului organizației, jurnaliști și membri marcanți ai comunității românești din New York.

Wild Carpathia reprezintă cel mai cunoscut brand de promovare al turismului României, atât în țară cât și peste hotare. Filmele au fost de asemenea difuzate pe toate posturile de televiziune românești de nenumărate ori. Seria de filme documentare Wild Carpathia, alături de seria Flavours of Romania (care va avea premierea pe Netflix în luna octombrie), sunt studiate în școlile și universitățile din România.

Pagina de facebook Wild Carpathia
Pagina de facebook Flavours of Romania
Canal YouTube Wild Carphatia


Federația Industriei Hoteliere din Romania (FIHR) – este prima organizație patronală din turismul românesc și cea mai reprezentativă din industria hotelieră, prin cifra de afaceri și numărul de angajați, reunind 4 din top 5 companii hoteliere din România după cifra de afaceri, fiind prezentă la nivel național în 31 de orașe și cumulând aproximativ 10.000 camere în proprietățile hoteliere membre.

FIHR este afiliată la Confederația Patronală Concordia, o confederație patronală reprezentativă pentru mediul de afaceri din România, reunind cele mai puternice federații sectoriale din economia românească și cuprinzând 7 din primele 10 companii după numărul de angajați și cifra de afaceri. Concordia este singură confederație patronală românească afiliată la International Organization of Employers și Business Europe.

În 2020, grupul de lucru pentru turism din cadrul Coaliției pentru Dezvoltarea României (CDR) este coordonat de Călin Ile – Președinte FIHR.

FIHR este membru fondator al Alianței Pentru Turism (APT), o structură informală deschisă și constituită voluntar, din care fac parte 20 organizații patronal-profesionale importante din turismul românesc. APT este construită ca o platformă formală de colaborare între membrii ei, organizații care au ca scop dezvoltarea sectorului turistic din România și care respectă principii legale și etice în afaceri.

FIHR este membru observator HOTREC, o organizație europeană care reunește 45 de asociații naționale ale hotelurilor, restaurantelor, barurilor și cafenelelor din 33 de țari și care reprezintă vocea industriei ospitalității în Europa.

FIHR:  Facebook  / Linkedin

AER are misiunea de a promova și dezvolta ecoturismul pentru a contribui la conservarea naturii și a veni în sprijinul comunităților locale din zonele cu valoare naturală. AER consideră că ecoturismul este unul dintre atuurile turismului românesc care surprinde plăcut și atrage turiștii internaționali și români pentru a călătorii în România.

Prin activitatea AER și a partenerilor și membrilor săi s-a reușit ca oferta de ecoturism a României și calitatea ei să fie recunoscută la nivel internațional. Totodată, România este printre primele țări din lume care aplică un sistem de evaluare pentru destinații de ecoturism.

www.eco-romania.ro
Pagina de Facebook Descoperă Eco-România
Canalul YouTube Descoperă Eco-România


În urma studiului de impact al campaniei, realizat de BBC (prin intermediul firmei BDRC Continental), s-a remarcat o dublare a procentului celor familiarizați cu destinația România (de la 37% la 75 %), în contextul în care 63% din intervievați (fără a vedea filmul) nu știu nimic sau aproape nimic despre România.
Este una dintre puținele investiții posibile în 2020 în creșterea vizibilității României pe plan internațional și asocierea țării cu o imagine pozitivă și o destinație turistică atractivă pentru un viitor apropiat începând cu 2021;

Campania a dovedit că poate crește notorietate României semnificativ, prin alegerea uneia dintre cele mai prestigioase televiziuni din lume, cu un material video peste nivelul altor campanii similare;
Raportul cost/beneficiu este extrem de favorabil.
Calitatea filmelor prezentate la BBC este reflectată în studiul de impact:
• 90% dintre respondenți au spus că această campanie a reușit să le atragă atenția peste media altor campanii de pe BBC;
• 85% au vrut să afle mai multe despre România în urma clipurilor;
• 83% au răspuns că vor discuta cu prietenii / cunoștințele despre România;
• 67% ar recomanda România prietenilor/cunoștințelor după vizionarea filmului.
• procentul de încredere în România ca destinație sigură a crescut cu 122% (de la 32% la 71%) după vizionarea filmului;
• percepția generală a României ca o destinație vibrantă și interesantă s-a îmbunătățit cu 129% (de la 31 la 71% după vizionarea filmului);
• conștientizarea celor trei atribute de imagine ale României: patrimoniul cultural, natura și diversitatea de către potențialii turiști a crescut cu o medie de 76%.

Nume Suma Data
Musette 2.000 lei December 17, 2020
Cristim 26.000 lei December 07, 2020
Andreea Sirbu 100 lei December 31, 2020
Cristina Van der schaaf 100 lei December 29, 2020
Camelia Olteanu 500 lei December 14, 2020
Donator Anonim 50 lei December 14, 2020
Dan Penciu 50 lei December 14, 2020
Lucian Marinescu 500 lei December 14, 2020
Andrei Dan Chitila 50 lei December 14, 2020
Donator Anonim 50 lei December 13, 2020
Otilia Demian 100 lei December 06, 2020
Iuliana Tasie 300 lei December 03, 2020
Donator Anonim 50 lei December 01, 2020
Alin Chipaila 50 lei September 18, 2020
Codruta Pisa 100 lei September 09, 2020
Liuba Anghel 50 lei September 01, 2020
Donator Anonim 100 lei August 26, 2020
stamate radu 500 lei August 25, 2020
Tudor-Trestieni Ion 200 lei August 24, 2020
Donator Anonim 50 lei August 20, 2020
Donator Anonim 50 lei August 17, 2020
Dorin Ivascu 1.400 lei August 17, 2020
Lucian Boronea 1.000 lei August 16, 2020
Bogdan Nicolae 100 lei August 16, 2020
Donator Anonim 50 lei August 16, 2020
Cristian Tudor 100 lei August 16, 2020
ovidiu tudor 1.000 lei August 16, 2020
Gloria Andersson 400 lei August 16, 2020
Cristian Macedonschi 400 lei August 16, 2020
Donator Anonim 50 lei August 15, 2020
Donator Anonim 100 lei August 15, 2020
Anthonia Timmerman-Buzing 100 lei August 15, 2020
Donator Anonim 100 lei August 15, 2020
Dragos Anastasiu 5.000 lei August 15, 2020
Calin Ile 5.000 lei August 15, 2020
Donator Anonim 200 lei August 15, 2020
Florin Talpes 10.000 lei August 15, 2020
Donator Anonim 100 lei August 15, 2020
hildegard brandl 400 lei August 15, 2020
Dragoș Ile 50 lei August 15, 2020

Recenzii

  1. Christian Macedonschi (proprietar verificat)

    Bună Dimineața ☀️

    Salut inițiativa lui Calin Ile și al “ALIANȚEI PENTRU TURISM” #APT de a strânge bani prin crowdfunding pentru această campanie excelentă de promovare initiata de Charlie Ottley, care ne dă o șansă extrem de mare să ne crestem vizibilitatea ca destinație turistică de excelență in toată lumea și contribui și eu cu o donație pentru a fi parte din această poveste frumoasă care se dezvoltă de la firul ierbii.

    De ce am donat❓

    ➡️ Fiindcă cred cu tărie in relansarea turismului românesc
    ➡️ Fiindcă sunt un jucător de echipă și am activat din prima clipă cu entuziasm în proiectul “ALIANȚA PENTRU TURISM” inițiată de Călin Ile
    ➡️ Fiindcă îl apreciez nespus de tare pe Charlie Ottley pentru ceea ce face pentru #Romania si desigur pentru #Brașov
    ➡️ Fiindcă cred în puterea celor mulți si frumoși care se implică activ în schimbarea Romaniei
    ➡️ Fiindcă cred că avem o șansă unică să ieșim mai puternici din această criza

    #PovesteaCampaniei

    România, o țară superbă care merită promovată

    campanie de imagine a României inițiată de Alianța Pentru Turism

    De 30 de ani România nu reușește să se poziționeze pe piața internațională de turism.
    Turismul românesc traversează o perioadă dificilă din cauza pandemiei de COVID-19. Reticența de a călători, limitarea evenimentelor și restricțiile de circulație pe plan internațional au un impact negativ semnificativ asupra afacerilor în turism.
    Cu toate că suntem în acest moment dificil, în care sosirile internaționale de turiști sunt aproape zero, o inițiativă privată a lui Charlie Ottley în parteneriat cu AER a reușit o campanie pe BBC World News în care percepția generală despre România s-a îmbunătățit cu 129%.

    #DONEAZĂ 🙏 și tu și dă te rog #SHARE ✅

  2. Nassim

    Pe Calin ile il cunosc de ani de zile, am lucrat mult împreuna ca sa facem turismul din Romania un loc atractiv la nivel internațional. Împreuna am făcut cel mai mare proiect de promovarea turistică a României pe YouTube iar acum Calin dorește sa facă Campania anului pe BBC, da, ati citit bine, pe BBC. Am încredere in acest om si ii sunt mereu alături, este unul dintre cei mai tari experți in turism, apreciat la nivel național dar si internațional.

    In aceasta criza sanitara turismul a suferit mult iar din păcate încă nu ne dam seama ce tara minunata avem. Imaginea României la nivel internațional este total absenta iar turismul este sufrageria unui tari si farmecul unui popor. Avem nevoie sa atragem turiști străini in Romania, acel turist poate fi un simplu student pana la un potențial investitori. Turismul este egal cu imagine iar din aceasta imagine toți avem de câștigat direct sau indirect.

  3. Gloria Andersson (proprietar verificat)

    Sper ca aceasta campanie nu a fost uitata. Sa incercam sa o reamintim 🙂

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată.